Om foreningen 🇬🇧EN

Om foreningen Asgers Have

Medlemskab

Vil du støtte tagfarmprojektet ved at blive medlem af Asgers Have? Det tager kun et par minutter - detaljerne kan findes her. Kontingentet er 100 kr. om året.

Generalforsamling

Asgers Have afholdt generalforsamling tirsdag den 27. april 2023 kl. 17.00 i i Ildsjælehuset (Naturcenter Amager, Granatvej 13, 2770 Kastrup).

Bestyrelse 2023-2024

Nick Vikander

"Asgers Have vil være et magisk sted. Et sted, der giver tilbage til lokalområdet og understøtter de mange gode kræfter, der knokler for en bedre og grønnere by"

Nick Vikander er PhD i økonomi, lektor og tilhænger af en 'life-sized city' - også i Ørestad!

Mira M. Cordsen

"Vi har brug for de grønne, æstetiske, rare og også skæve byrum, der bliver en udvidelse af vores egne hjem og skaber de bedste forudsætninger for fælleskaber og oplevelser i byerne."

Asgers Have bliver det fedeste sted i byen!

Mira er lokal Ørestads-nørd, optaget af byens rum og bæredygtighed, selvstændig forretningskvinde og cand.comm.

Katrine Nørgaard

"Bæredygtighed er et nøgleord for vores fælles fremtid. I Asgers Have drømmer jeg om at skabe et regenererende naturlig miljø, hvor 2+2 giver meget mere end 4"

Katrine er selvstændig med speciale i bevægelse og bæredygtighed i kroppen. Som lokal beboer gennem snart 10 år, så er især naturen et vigtigt omdrejningspunkt for os her i Ørestad.

Peter Bjørn Larsen

Betina Lauritsen